Wednesday 30 May 2012

i HATE u but i MISS u :') .

assalamualaikum . kita dah janji nk update blog yang happy tapi erm ntah lah buat mse skarang nyh buat kita memang x happy . :D . awak pergi mane ? satu hari kita tunggu awak contact kita . tapi x ade pun . kita benci awak buat kita mcam nyh . :( tapi pda mse yang sme kita x nak kehilangan awak kita rindu sangat dekat awak . awak rindu kan kita x ? humm . kita x nak jauh dari awak . sape yng nak teman kita nanty dengar story kita , awak kita snggup buat ape untuk awak asal kan benda tuh x slah . kita pergi pantai , laut nak tenang kan hti tpi air mta kita mengalir kita rindukan belaian awak dekat saya . :') ape kan saye nyh . awak kita akan tunggu awak :') saya akan setia dengan awak . awak .......... x rindukan saye kea ? :'( . humm . mungkin awak akan x selesa sebab kita always mcam nyh . kita mengaku memng kita suka terus terang . kalau pendam awak thu kan ape jdi dekat kita . sudah lah cukup ape yng jdi kat kita , mungkin ni rzeki kita hidup lagi nd hadapi hidup mcam nyh . 

saye benci awak sebab buat saya sayangkan awak 
saya benci awak sebab buat saya setia dengan awak
saya benci awak sebab buat saya cintakan awak
saya benci awak sebab buat saya kenangkan awak
saya benci awak sebab buat hati saya dekat awak 

#awak tukarkan benci tu kepada rindu :') 

No comments:

Post a Comment