Monday 28 May 2012

my memory with HIM !

assalamualaikum :) winkwink~~ kita memang suka update blog lelagi about orang yang kita syang ok mulai sekarang kita ingat nk update happy-2 jea kay AWESOME :) . hye sebenarnye kan kan kita teringat time kita dgan someone nyh tau . my sweet memory with him . x thu nak ckap ape dah memang best lah . jap-2 kita remember balik kay . hah ! first jumpe kan , time tu die pkai cap nd bju t-shirt skla die . ok fine sumpah segan nd die hensome sngat :D . mse first meet tu kita x salam tngan die pun , time nak balik bru slam . kita slam die pnuh rase hormat dkat die :) . mse tu kita sakit kaki so hahah time tu duduk kat mto jea pastu msing-2 bosan x thu knape time tu rmai lak yang lalu lalang kan kat tmpat kita jumpe tuh . hahah :D pastu die ajak kita jenjalan dekat-2 situ oh my ! kita sme tinggi lah dgan die heheh :) smbil jlan kita berborak bergurau-2 . 

kedua kali kita jumpe tempat yang same gak kan kan , die pkai bju melayu eh die nyh tergoda kita tau :D wakawaka . time bru lepas hujan kankan . so x ade tempat lah nak duduk kan . kesian die eh kita jumpa trus salam tngan die tau jgan jeles :P hahah kay-2 sambung balik die pnat nk berdiri jea kita sruh lah die duduk skali dkat mto kita . ececeh mlu nye kita ><' bru kita dpat rase yang die btol-2 ade kat sebelah kita tau . kita nyh malu skit , so selendang kan panjang kita tutp guna selendang hahah :D serius segan .pastu kita plan pergi tman jauh lah jugak . heheh ;) dah sampai tman kan kita duduk berdepan dgan die ok kita lau segan kita berckap pun x pandang orng eh maaf kita x thu kenape . ok die perli kita lah hahah :D . die ajak kita duduk sebelah die lah :D huwhuw ~` dah borak-2 die nk ukur tngan sape paling panjang then nk tengok tpak tngan kita ohh ok die sebenarnya nak gengam tangan kita lah wahhh terharu :') . sbelum balik jumpa dekat stu port kita ade wat cupcake so kita bglah die die terharu lah hewhew :3 mekasih awak terima . pastu die hug kita :) die naik basikal kita naik mto ok x fokus kat jlan hahah :D .

ketiga kita jumpa dkat tman jea kan ? kita jumpa berdua lau x sebelum nyh die bwak member die :) , sorry hum die termengah-2 mse tu im so sorry kita sebenarnye rase berslah sesangat . berpeluh-2 die . hum :'( . die pakai sweater belng-2 biru gelap kot ala x nmpak btol kot . heheh :D time tu kita tengah study math sbab esok nk exam math hohoo jgan ckap lah x leh study pun x msuk ape heheh :D time tu kita ckap ape ntah kita x ingat kita mlu kita tutup mka guna kertas math ahah :D die nyh sweet sngat lah die always pujuk kita walau ape cre sekali pun . die usap bdan kita untuk reda kan kita :') thanks sesangat . mlam tu kita nangis sesame kan kan :') sorry buat die sedih sekali eah . kita crita kisah silam kita smpai die pun feel skali . die dah kiss dahi kita lah kita x sngka pun sebenarnya die akan buat mcam tu . mybe die bce post kita sebelum nyh . thanks .

kita jumpa dekat tasik shah alam kan . bru-2 nyh . :) kita jogging sesama ambui die nyh wat kita bertambah syng kan die . kita nyh lau jog slow je and sekejap-2 berhenti . heheheh :) x thu memang cre kita kot .lau die laju die tengok belakang x ade kita die turn belakang smbil jog sweet ><' die tunggu kita :) kita lambat die jog pun slow je . thanks much more <3 . dah nak smpai tempat rehat kita acah die soh tomoi kepale kita tau . die dah wat aksi kita lari nd elak hahah :D syng pun kat kita pastu kita dekat dengan die kita sentuh kpale die hahah :D die kte ranting pokok tomoi kpale die hahah :D ape lah dah tu kita jlan sikit die sentuh kepale kita pulak hahah :D smpai maen kejar-2 dgan die . muahahah :D serius best . ......... kay heheh :) tngan die kne gigit kure-2 oh no ! bie drah lah < opss hahah :D tu lah die degil tau btw die suka lyan budak-2 rupanya like it dear . time kita selamatkan ade budak kcik nyh ok kaki kita terseret lah pedih skit jea die carring ! geram nye . die risau sal kita . :D mekasih eah . huhuh :D kita nk balik mse tuh muka die risau jea kita cube tenang kan hti die . kita syang die kita letak tngan kita kat dada die kita kate " syng ok " die pun buat kat kita :') humhum sedih . dah elok-2 feel time kita jlan kita lambai tangan kat die :) oh x smpai hti nk tinggal kan die . sedih nyer . balik trus mcet die haahh :D 

nyh memory kita bersama kan awak :') kita akan sentiase rindu saat-2 mcam nyh . kita hope hubungan kita x akan pudar dgan kasih syng :') kita nak thu kita selalu rindukan die , syngkan die dlam hti nyh dah spenuh nye die amik so jgan lah rampas kebahagiaan kita sekarang ea . i love you until im die :') . thanks sebab kita sesama melakar saat-2 indah nyh .assalamualaikum . 

#buka minda , lapangkan dada .  buka hati , menerima cinta .

No comments:

Post a Comment