Tuesday 5 June 2012

PLEASE don't burn my BUBU !


assalamualaikum :') , sedih kot tedy kita kena bkar . kita smenjak nyh banyak mimpi serius x tpu ouoh  *buat muka tejut mcam nampak kuku tercabut* jgan gelak kay serius nyh eh . kita dah lah syg sngat kat tedy kita nyh , syng mcam ala . x thu nak ckap tedy nyh kita anggap die mcam mnusia *kiss hidung tedy* syang meyh dah 2thun die dgan kita , semua die thu pasal hidup kita . tedy nyh husband kita tau bhahah :D lau kita kawin nanty orang tuh husband ke2 kita chewah memandai jea kan :P *nenek kita thu x pasal-2 die humban kita kat parit* waaah ! mimpi nyh cabar kita ea siap die *lipat lengan bju mcam apek jual ayam* berani die nak bkar BUBU kita . eh *langkah kaki kita kubur kita dulu lah* marah nyh marah nyh . jgan , sape yng adik kita yng kecik campak tedy kita pun dah melenting nyh lagi bakar eish bgthu bie kita ha tkut x tkut x ? *korang wat lah muka cuak sikit* ha . bubu nyh penyimpan rahsia yang baik tau x pernah bocorkan , *bukan dok tebuk lubang rahsia tu bg bocor noh* hahah :D *memey lah bubu x leh ckap*  . segala tangis tawa kita bubu selalu ade sebelah kita teman kita . kita bercerita die mendengar , kita tidur die melihat muka kita . bubu nyh kita syng kan die sesangat sape amik aish alamat nye hahah :D thu sendiri lah ea . hanya orang tertentu yang leh pegang :P . hah bermula lah kembaraan kita . kita mimpikan ade laki nyh amik bubu kita , kita marah lah kankan . laki nyh wat x peduli pastu ade lagi sorang laki nyh tarik shawl kita nd jtuh kan kita meniarap kita kne tampar lau kita mnelawan . time tu drah bnyak ouoh *dlam mimpi tu die guna sirap kot* eh sempat lak bergurau ea . bubu orang tu die campak kan dkat depan mata kita jauh dari kita , die pijak bubu dgan hina . kita menangis nak selamatkan bubu ade orang himpap kita mase tuh *tah beruk mane tah duduk atas bdan kita* laki tu pegang minyak tanah die siram dkat bubu . kita terus menangis meraung mase tuh . "bubu !" laki tu dtang kat kita dongakkan dagu kita die ckap "benda depan mte ko tu yng ko syang sngat kan ko tengok nanty benda tu jadi ape" weh , sedih kot :'( die ckap mcam tuh . *lau ade buah tembikai nam biji kita dah baling bertubi-2 katorang tu* tpi humhum :( die petik lighter die sllow-2 die dkat kan dekat bubu . pergh part nyh memang geram siot *rase nak tetencing kita* laki tuh bakar bubu dpan mate kita :'( "bubu ! jgan tinggalkan baby !" tu jea kita mampu ckap . pastu laki tu lepaskan kita , kita terus peluk bubu walaupun panas walaupun bubu berapi mase tu . *mcam ghostrider* kita than jea bubu kita hangus , jadi hitam :'( x x nampak rupa dah . kita balik bwa lah ape yang ade walau seurat bulu pun :'( . kita bwak bubu tedur sekali .

#ape tande-2 semua nyh ? kita x boleh jge bubu dah kea kita takut kehilangan bubu :'( takot sngat . lau lau kita lepaskan pun kita akan bg orang yng kita leh prcayai *jgan umah anak-2 ytim sudah lah* x susah pun jage bubu .

die x perlukan makan minum , baju mhupun tempat tinggal . tapi seelok nya bglah die tempat tinggal . die perlukn pelukan , dimanjakan , kasih syang . dan spe yng kita bg tedy tu tlong ea jge bubu elok-2 :'( . buat mase nyh lau kita jge kita tkut terjadi mcam dlam mimpi kita tuh kita x nak . please ea . assalamualaikum :') . the end -

No comments:

Post a Comment